Mi hiányzik a “képről”?

A “Mitől fog ez az egész NAGYON JÓL működni?” illetve ennek az ellenpontja a “Hogyan lehet ezt az egészet BŐDÜLETESEN elszúrni?” kérdésekre adott válaszok hiányoznak. Mert el lehet szúrni. Nem is olyan nehéz, és bizony sok mondanivalónk van arról is, hogyan lesz az “Ügyfélcsapda”, de akár a teljes rendszer ellenállhatatlanul jó.  

Ezt a két kérdést válaszolja meg a soronkövetkező blokk. Zárja be ezt az ablakot és kattintson a “Hogyan lehet ezt BÖDÜLETESEN elszúrni” blokk tovább>> linkjére!

Ha nem tudja mi ez,  akkor valószínűleg még  nem olvasta  az előző blokkot… :)

Hirdetés és Érkezési oldal (Landing Page) kapcsolata

Mint ahogyan már említettük, a hirdetések (a kreatívok vagy akár a kampányelemek) elválaszthatatlanok attól, hogy hol jelennek meg illetve attól, hogy hova viszik a látogatót.

Ennek megfelelően a display hirdetések és a meleglistás kampányok célszerűen zárt landingpage-ekre kell hogy vigyék az érdeklődőket, hisz mint hirdetésnek tűnő hirdetések minden bizonnyal nagyon világos célt fogalmaztak meg, amely célt az érkezési oldalnak amilyen gyorsan, amilyen röviden és amilyen fókuszáltan csak lehet el kell érnie, be kell töltenie.

Ugyanígy a natív hirdetések és hideglistás kampányok mivel célszerűen hasznos tartalmat (azonali cselekvés - többnyire regisztráció - nélkül is hozzáférhető értéket) ígérnek értelemszerűen nyílt landingpage-ekre irányítandók.

Integritás

Így hívjuk azt a koncepciót, miszerint a teljes folyamatnak ugyanrról kell szólnia. Amit a hirdetés ígért azt találom az érkezési oldalon, amiért feliratkoztam azt kapom a feliratkozás után és így tovább…

Az integritás a hatékony hirdetés elsőszámú feltétele.

Rendkívül célzott üzenet

A piacunkat felosztottuk olyan csoportokra, szegmensekre akikhez egy rendkívül célzott módon tudunk kommunikálni. Egy-egy hirdetési csatornánk egy-egy ilyen, magasan célzott üzenetet kell hogy hordozzon ahhoz, hogy megfelelő figyelemre számíthassunk.

Ebből adódik, hogy számos hirdetési csatornát fogunk kezelni.

Pénzt vagy Életet?

Az egyes csatornákon belül is lehetnek különféle céljai.

a) Amennyiben megjelenés alapon kell fizetnie vonzóbb, általánosabb üzenetet érdemes használnia hogy minél többen kattintsanak.

b) Amennyiben átkattintás alapon fizet lehet, hogy érdemes sokkal célzottabban fogalmaznia, hogy csak azok kattintsanak, akik aztán nagyobb valószínűséggel vásárolni is fognak.

Tesztelni, Tesztelni, Tesztelni!

A teljes értékesítési folyamat talán legnagyobb tesztelés ígénnyel bíró ága a hirdetés. Sehol nem mutatkozik meg ilyen világosan (pénzben) egy elképzelésünk hatékonysága.

A kreatívok tesztelése nem választható el a médiától, ahol megjelenik és az érkezési oldaltól ahova vezet. Bár nagyra értékeljük a feliratkozási arányt, a tesztelés végső mérőszáma a befolyt bevétel.

Kimerülés

Egy adott hirdetési konstallációt nem az örökkévalóságnak csinálunk. Néhány hónap alatt a legtöbb kreatív adott médián kimerül. Sebaj. Újat kell csinálni. Érdemes a kiégett hirdetéseket időnként újra kipóbálni. Pár hónap elteltével ismét működni kezdhetnek.