Miből áll a Piacgenerálás és milyen pótolhatatlan előnyökhöz juttatja Önt egy saját piac birtoklása?

Mire is törekszünk? Ki akarunk építeni egy olyan piacot, melynek a tagjait nem csak újra meg újra elérhetjük, de akikkel egy VALÓDI kapcsolatot építettünk ki. Ez a kapcsolat célszerűen egyfelől tekintélyt épít a jelöltekben Ön és a kínálata irányába, mely tekintély bizalmat eredményez, olyan bizalmat amely nélkül nagyon nehéz értékesíteni. Másfelől ez a kapcsolat adatokat eredményez az érdeklődőkről, vevőkről és törzsvevőkről.

Nagy mennyiségű releváns információhoz jut, amely alapján rendkívül célzott ajánlatokat tehet minden egyes érdeklődőjének mégpedig automatizáltan.

Mindezt világszínvonalú marketing automatizálás és top rendszerszemlélet alkalmazása teszi lehetővé.

Miért is építünk adatbázist, ahelyett hogy azonnal eladnánk?

Nem is biztos, hogy nem adunk el azonnal… (sokszor egy megfelelő bevezetőtermékkel jobban lehet adatbázist építeni mint egy ingyenes bevezetőtermékkel) …de leginkább azért, mert egy ilyen piacon a TÖBBSZÖRÖSÉT lehet eladni annak, mint bármilyen hagyományos megközelítéssel elért piacon.

Emlékszik még a fő problémára? (Hogy nincs $!) Emlékszik arra is, hogy elvileg milyen módokon áramolhat több pénz az üzletbe? (Ha nem katt ide! - Az oldal új ablakban nyílik, olvasás után csak be kell zárni.) Szóval ebben a piaci stratégiában MINDEGYIK profittényező kiaknázható, mégpedig megdöbbentő hatékonysággal.

A későbbiekben megmutatjuk Önnek azt a módszert aminek eredményeként úgy veszik meg Öntől a fő termékét és valójában mindent amit csak kínálni kezd, hogy nem is kell eladnia. Egy olyan viszonyt fogunk kiépíteni a piacával, ahol nem kérdés, hogy kitől rendelnek.

Öntől.

Pont.

Ha a hirdetéseinkkel nem kell a fő termékünket eladnunk, akkor olyan ajánlatokat fogalmazhatunk meg, olyan ígéreteket tehetünk, amelyek SOKKAL-SOKKAL több embert szólítanak meg a CÉLPIACUNKBÓL, mint a túlontúl közvetlen hirdetési megközelítés.

Képzelje el, hogy a hirdetés egy nagy háló, aminek a szövése lehet olyan hogy csak az egészen nagy halak akadnak fenn rajta. A kész vevők, azok, akiknek már ott a pénz a zsebében és már eldöntötték hogy venni fognak.

Ugyanennek a hálónak lehet olyan is a szövése, hogy a lehetséges vevők is fennakadjanak rajta, azok akik nagyon is a célpiacunk, de nem MOST akarnak vásárolni. Most NEM, de a közeljövőben IGEN! Kisebb halak akiket könnyű kifogni és akik már a mi halastavunkban nőnek fel.

A forgalom nagyságát tekintve a különbség 20-szoros. Ez megdöbbentően nagy szám.

A saját halastavunkban nevelt halak nem csak hogy többen vannak, hanem nagyobbra és kövérebbre is híznak, illetve kimondhatatlanul könnyebb őket lehalászni.

Konkrétan.

Ha az ügyfelei egyszer a bizalmukba fogadták, ha egyszer megbizonyosodtak róla, hogy jó Önnel üzletelni, akkor többet, gyakrabban és tovább vásárolnak Öntől. Ha bevezet egy új terméket, nagy nyitottsággal várják, még mielőtt pontosan tudnák hogy mi is az már eldöntik hogy megveszik.

Végül pedig a figyelem deficit problémája nem Önt hanem már csak a konkurenseit terheli. Mert Önre lesz idejük, csak rájuk nem…

Következtetés! - Még ha el is kellene halasztania az azonnali bevételt, egy ilyen piac birtoklásának reményében megérné megtenni! Minden kétséget kizáróan megérné! Érti? Muszáj lenne fontoltan haladnia, és VALAHOGY kibírni a megtérülésig…

…de nem lesz rá szükség…   

1 2

A Piaci Dominancia Program által létrehozott rendszer nem csak nagyobb, stabilabb és nagyobb fizetési készséggel bíró piacot épít, de egyben a világ leggyorsabb módszere az azonnali, NAGYÉRTÉKŰ értékesítésre is. Nem ismerünk olyan módszert amivel gyorsabban lehetne nagy volumenben értékesíteni mint ezzel!

A válasz a fenti kérdésre így hangzik: Piacépítés ÉS azonnali bevétel! Megdöbbentő! (Erről többet a harmadik “Legális pénznyomda - Ajánlati rendszer” szakaszban.)

Jó, jó de nem úgy volt, hogy a játékot az nyeri aki többet tud költeni hirdetésre?!

“Ha a piacépítés érdekében elhalasztom a profitomat későbbre, akkor hogyan fogom MOST finanszírozni a hirdetést?” - kérdezhetné és megérteném az aggodalmát. Viszont most, amíg rámutatok a piacépítő stratégiánk két nagyon fontos előnyére, hadd hagyjam nyitva ezt a kérdést.

Mi hiányzik a “képről”?

Mivel 10 weboldalból amely megpróbál valahogy adatbázist építeni, jó ha 1-nek vannak kielégítő eredményei is, célszerűnek látnám megkérdezni, hogy: Min múlik, hogy valakinek 3% vagy 30%-os feliratkozási arányai vannak?

Jó kérdés? Szerintem az.

Ezt válaszolja meg a következő blokk. Zárja be ezt az ablakot és kattintson a “Mitől repül…” blokk tovább>> linkjére!