Ezen a ponton az elsődleges cél a hirdetést (pontosabban a piac meghódítását) finanszírozni, és NEM az új kocsiját.

Lehet hogy ez a rendszer néhány új autót is vehet Önnek akár évente, de ha megfogadja tanácsunkat, ELŐSZÖR nem a személyes költését finaszírozza, hanem magát a piac megszerzését.

Amennyiben ezt megteszi végleg megszabadul a küszködéstől, az ügyfelekért való szűntelen harctól és egy év múlva havonta vehet magának új autót, vagy tudom is én mit… és ha már autót, akkor nem is akármilyet, hanem olyat amiről ma talán még álmodozni sem nagyon mer.

A piacépítés költségei pedig ezek:

“De a cégemnek most is nagyobb a nyeresége, mint amekkora reklámkeretet ésszerűen el lehet költeni.”

Amennyiben Ön Magyarországon már most dominálja a piacát, a nemzetközi terjeszkedés lehet az ésszerű következő lépés. A Piaci Dominancia Rendszer tökéletesen alkalmas BÁRMELY piac meghódítására.

Ugyanakkor nagyon valószínű, hogy azok a koncepciók, amiket javasolni fogunk képesek a folyamat elején felemészteni bármilyen hagyományosan működő értékesítés profitját, azért hogy aztán a folyamat végén nagyságrendekkel nagyobb bevételt és profitot generáljanak.

Új paradigma: “Értékesítés mint PROFIT” helyett “Értékesítés mint jól megtérülő KÖLTSÉG”

Lássuk a célokat közelebbről:

1. Cél - A jelölteket a lehető leghamarabb ügyféllé konvertálni.

Az információ túltelítettség világában az emberek nem egyre magabiztosabbá, hanem egyre bizonytalanabbá, összezavarodotabbá és ezért egyre gyanakvóbbá válnak.

Ez egy igen érdekes hozzáálláshoz vezet. A legtöbben nagyon nehezen bíznak meg valakiben, de ha már biznak valakiben akkor mint egy “biztos pontra” az életükben támaszkodni kezdenek.

Lefordítva ezt az értékesítés nyelvére: Az átlag jelölt nagyon nehezen válik vevővé, de ha már egyszer vett és NEM CSALÓDOTT akkor örömmel vásárol újra meg újra, hisz végre talált egy biztos pontot.

Az embereknek nehéz eladni előszőr, de semmi sem könnyebb mint eladni nekik másodszor és aztán újra meg újra.

Kérdés: Ha ez így van, hogy kell néznie az első eladásra? Mint profitforrásra vagy mint jól megtérülő költségre?  És a másodikra? (Ez a kérdés bevezeti a marketingben leginkább félreértett két nagy kategóriát, az “AJÁNLAT” és a “TERMÉK PIRAMIS” kérdését.)

2. Cél - Bizonyítani

Attól hogy valaki felfigyelt Önre és hajlandó volt megnézni Önt és a kínálatát közelebbről is még nem biztos, hogy venni fog Öntől. És ha már vett egyáltalán nem biztos, hogy újra meg újra venni fog.

Miért?

Mert könnyen lehet, hogy CSALÓDNI FOG abban amit és ahogy kap. Csalódni fog, mint ahogyan a legtöbbször csalódik. Mert a legtöbb kereskedő önző cápa, aki a vevőben csak prédát lát.

Önnek BE KELL BIZONYÍTANIA hogy más mint a többiek, hogy Ön méltó a bizalomra, hogy NAGYON, NAGYON JÓ Önnel üzletelni!

Ennek a módszere a TÚLTELJESÍTÉS! A 150%-os szolgáltatás és érték adás.

A jelöltjei nem csak hogy ellenállhatatlanul jó ajánlatokat kaptak, ami után nem csodálkoztak volna a silány minőségen, vagy kiszolgáláson, de pont az ellenkezőjét KELL HOGY TAPASZTALJÁK! Világbajnok minőséget, szuper kiszolgálást, esetleg személyes törődést akár a tulajdonostól vagy vezetőtől… olyat ami BIZONYÍTJA, hogy Ön méltó a további bizalomra.

3. Cél - Előkészíteni az újabb eladásokat

Gondoljon csak bele. Miután egy jelöltje akár visszautasított akár elfogadott legalább két szenzációs ajánlatot, vajon többet tud-e önről, a kínálatáról az értéktényezőkről stb. mint ha csak egyszerűen elszaladt vona az ingyenes bevezető termékkel (csali)?

Hát persze!

A komoly jelöltek többnyire átnézik az ajánlatot, akár tüzetesen is, hisz NAGYON IZGALMAS és ÉRTÉKES amit Ön kínál nekik. így még ha nem is vásároltak, önként kiképezték magukat az Ön kínálatából, annak előnyeiből az Ön cégének az értékeiből, stb.

Ha az ajánlatok erősek és az értékesítési üzenetek jól vannak megkreálva akkor ezeknek az ajánlatoknak az elbirálása önmagában kiképzi a lehetéges vevőjét arra, hogy miért érdemes Öntől ha most nemis, de későbbiekben mindenképpen vásárolni.

Mi hiányzik a “képről”?

Kapott már olyan ajánlatot, amit visszautasított, pontosabban nem tudott elfogadni, mert annyira rossz volt? Hát pesze. Valójába a legtöbb ajánlat ilyen. A legtöbb ajánlat ANTI-AJÁNLAT! Burkoltan de azt mondják, hogy “Kell a pénz az új kocsira! Vegyetek már valamit tőlem!”

Én ezen a ponton azt szeretném tudni, hogy mitől lesz jó egy ajánlat illetve hogyan élhetem túl, ha olyan jó ajánlatot adok ami már fáj.

Ezt válaszolja meg a következő blokk. Zárja be ezt az ablakot és kattintson a “Mitől repül…” blokk tovább>> linkjére!