Melyek az Ön könnyen elérhető felületei? Hol beszél(het) rendszeresen a piaccal, jelőltjeivel, vevőivel? Hol a határ az Ön “földje” és a mások “földje” között?

Csak gondoljon bele. A remarketinggel valójában az Ön honlapja kiterjeszkedik az egész webre.

Milyen célokat követne ha mindenütt találkozhatna azokkal akik jártak Önnél? Mit mondana, ha szinte mindenütt szólhatna néhány szót a vevőihez?

Az első gondolat, hogy garantáltan többet beszélne, ha lehetne. Igaz? Igaz. És lehet is. Nagyon olcsón!

A második gondolat, hogy nem minden csoportnak mondaná ugyanazt. Igaz? Igaz. Csak gondoljon bele. Nyilvánvaló hogy valaki, aki végigolvasta a sales üzenetét és a megrendelési oldalról fordult vissza sokkal direktebb üzenetet kaphat, mint valaki aki már a nyitóoldalról visszafordult.

A harmadik gondolat a kreatívok fajtái. Bizonyára érdemes sok fajta különböző hirdetési üzenetet és formátumot kipróbálnia.

Akárhogy is a célközösége számára olyanná válhat, mint egyike a legnagyobbaknak. És ha nagynak látszik és úgy is viselkedik mint a nagyok, sőt ha lehet még sokkal profibban, csak idő kérdése hogy tényleg naggyá váljon!

Mi hiányzik a “képről”?

Nem tudom. Ön tudja? Bennem motoszkál egy kissé kötekedő kérdés. Így hangzik: Ha a remarketing ennyire egyszerű, miért nem csinál ebből mindenki egy kisebb vagyont?

Részben erről szól, a következő szakasz. Arról, hogy a profi, marketinges szemlélettel készült felületek rutinszerű gyártására való képtelenség hogyan hiusítja meg a legtöbb cég lehetőségeit.

Zárja be ezt az ablakot és kattintson a “Alapkövetelmény: Profi üzeneteket rutinszerűen előállítani?” blokk “A remarketing buktatói>>” hivatkozására!

Milyen célokat valósíthat meg Remarketinggel? Érdemes újragondolni néhány hirdetéssel kapcsolatos paradigmáját!

Lehetséges remarketing kampány célok:

Lássuk hogy mire érdemes gondolnia, ha szeretné optimálisan kihasználni a remarketing lehetőségeit.

  1. csali reklám - ne a termékét hirdesse, hanem egy MÁSIK (más tartalmú, más formátumú, más hosszúságú) “jelölt mágnest”, ezzel a hirdetése egy sokkal szélesebb réteget szólít meg a látogatói közül is
  2. bevezető termék reklám - ne a termékét hirdesse, hanem az adott termékkörhöz létrehozott bevezető terméket. (A bevezető termék koncepcióról az “Egymillió $-os előadás”-ban beszélünk részletesen - IV. Fázis )
  3. termék reklám - mindazoknak akik már megvették a bevezető termékét, a termékpiramisban soron következő két szintet érdemes hirdetnie
  4. brand reklám - mindazoknak akik már megvették bármely fő termékét
  5. kampány támogatás - amikor kampányol támogassa meg a kampányát. A bevezető szakaszt amellyel várakozást épít, hirdesse meg az ajánlatot a határidővel, végül egy néhány napos határidő emlékeztető is futhat.  
  6. esemény reklám - ha csinál valamit ami említésre méltó, hirdesse meg a vevőinek, vonja be őket

Videó marketing

Az egyik legolcsóbb hirdetési forma a videó. Egy jól elkészített film percek alatt elmondhatja, amit egyébként hosszas érveléssel, magyarázatokkal mondhatna el.

Bár egy jó film az alkotói fázisban és a gyártásnál nagyobb erőfeszítést igényel Öntől, a túloldalon mindenképpen megéri.

A legegyszerűbb film formátum: Az interjú. Készítsen interjút ügyfelekkel és munkatársakkal illetve álljon Ön is kamera elé.

Nem, nem! Ennek nem kell unalmasnak lennie. Jó, húsbavágó kérdésekkel és rövid vágásokkal lehet nagyon izgalmas. Ön, egy-két munkatársa és mondjuk öt jó ügyfele válaszol ugyanazokra a kérdésekre, majd a vágás során ugyanazt a gondolatot több embernek a gondolataiból rakjuk össze és kész is.

Csináljon 30 mp-es 1 perces és max. 2,5 perces változatokat.

FaceBook Custom Audience

A “Custom Audience” alapvetően az adatbázisában szereplő emberek célzására alkalmas, de ugyanígy van lehetőség a weboldalának illetve mobil alkalmazásának látogatóit is célozni. Az alapelvek nagyon hasonlóak “mindössze” a szolgáltató más.

MEGJEGYZÉS - Nem csodálkoznék rajta ha a jövőben további hasonló szolgáltatást nyújtó kisebb médiák is megjelennének a piacon.