Az ügyfél élettartamérték maximalizálás négy illetve öt tevékenységből tevődik össze:


  1. Bizonyítás, túlteljesítés - Amit csinálunk azt az elvártnál jobban, megbízhatóbban, túlteljesítve, túlkompenzálva csináljuk. A cél az ügyfél szóra érdemes, könnyen el nem felejthető elégedettsége. Nyomot akarunk hagyni.
  2. Minősítés - “Átkísértem egy vak bácsit az úton!” mondja Pistike büszkén, mire a tanító néni gyanakodva megkérdezi “És át is akart menni?” Ahhoz hogy a befektetésünket az ügyfelünk is befektetésnek érzékelje célszerű arról beszélnünk, abban segítenünk, arra megoldást adnunk, ami TÉNYLEG érdekli. A legegyszerűbb módja az érdeklődés kiderítésére a megkérdezés. Rendszerszinten, automatizáltan. Ezt követően minden további kommunikáció már a megszerzett információk alapján történik.
  3. Befektetés - Ellenszolgáltatás nélkül olyan értéket adunk amiért mindenki más pénzt kérne. Úgy is modhatjuk hogy létrehozunk termékeket és szolgáltatáskoat csak azért, hogy “ki lehessen próbálni minket”. Ennek a befektetésnek 1000 arca van és itt bőven van helye a kreativitásnak! Valójában ezt sohasem hagyjuk abba.
  4. Értékesítés - Mivel azért csináljuk a vállalkozásunkat, mert meg vagyunk győződve róla, hogy a termékek és szolgáltatások, amiket kínálunk nagyon jó megoldások az ügyfeleink bizonyos problémáira, vágyaira, az egyik legfontosabb JÓ amit teszünk, hogy értékesítünk. Segítünk embereknek felismerni a hasznot abban hogy vásárolnak, majd segítünk nekik dönteni és ténylegesen vásárolni.
  5. Vissza az 1. ponthoz - Ismét bizonyítunk és túlteljesítünk…

…mindig ezt csináljuk, mindössze a forma változik.

Mi hiányzik a “képről”?

A tartalom. Maguk az üzenetek. A szövegek. Az ajánlatok, az értékesítési üzenetek, promók, szórakoztató szövegek, videók és egyébb tartalmak. Az amúgy üres koncepciókat élettel, hatással és erővel megtöltő tartalom hiányzik!

Van egy alapelv amely minden eddig tárgyalt kategória kapcsán univerzális megoldást ad a tartalom gyártásra. Erről szól a következő blokk.

Zárja be ezt az ablakot és kattintson a “Mitől repül?” blokk tovább>> hivatkozására!