Mi a cél?

Olyan leiratkozási rendszert létrehozni, amely egyrészt igyekszik megakadályozni a leiratkozást, ha nem sikerült, akkor újra feliratni a jelöltet és ha ez sem sikerül, akkor olyan utolsó benyomást hagyni, amellyel nehéz rossz véleménnyel lenni Önről.

  1. Egyrészt NAGYON profinak fog mutatkozni, hogy Önnek még erre is van kapacitása, hogy törődjön azokkal akikkel senki más nem törődne.
  2. Másrészt rácáfol a vádra, hogy Önt is csak addig érdekli egy ügyfél amig JÓ pénzt remél belőle. Nem. Ön akkor is törődik ha valaki nem kecsegtet gyors rendelésekkel. (Megjegyzem a “hűtlen” vevők lesznek később a leghűségesebbek.)
  3. Harmadrészt a távozók rossz szájízét mindenképpen javíthatja némelyest. Bár lehet, hogy megállítani nem tudja, de egy jó utolsó benyomást hagyhat.

Amennyiben szeretné ezt tökélyre vinni használjon videót. Beszéljen “személyesen” a távozni készülő ügyféllel és ha nem tudja maradásra bírni, váljon el tőle tisztelettel és nagyraértékeléssel.

A cél bizonyítani a hozzáállásunkat megállítani szükségtelen leiratkozásokat, de egyben JÓ nyomot hagyni

Mi hiányzik a “képről”?

Mekkora a jelentősége ennek? Vajon megéri ezzel egyáltalán foglalkozni? A kérdések jogosak, úgyhogy a következő szakaszban röviden megválaszoljuk őket.

Zárja be ezt az ablakot és kattintson a bal szélső blokk “Kattintson ide és nézzük meg mennyire jelentős a “lasszó” hatás!>>” hivatkozására!