Honnan jön a $?

Az alábbi tényezők befolyásolják hogy mennyi pénzt termel egy vállalkozás. Kérem ne kezelje ezt a felsorolást könnyedén, mert ezeknek az optimalizálása jelenti a megoldást


Mik a $ beáramlásának legfőbb akadályai?


Negatív spirál a CÉG oldaláról:

ezért

ezért

ezért

ezért

ezért

ezért

ezért


ÜGYFÉL oldalról:

Hogyan válaszolja meg a PDR és a PDP ezeket a kihívásokat?

A PDR az említett kihívások mindegyikét érinti, mégpedig a lehető legegyszerűbben.

1.) A GÉP 7/24 100%-os megbízhatósággal értékesít ( a nem hatékony cég és rendszerszemlélet hiánya helyett)

ezért

2.) TOP Marketing & Értékesítési koncepciók kerülnek bevezetésre ( a gyenge marketing és értékesítés helyett)

ezért

3.) Optimális árrést alkalmazunk (hol alacsonyabbat, hol magasabbat a kényszerűen választott árrés helyett)

ezért

4.) ELLENÁLLHATATLAN ajánlatokat adhatunk ( a középszerű ajánlatok helyett)

ezért

5a) Lelkes vevőink lesznek, akik vesznek, és vesznek, és vesznek… (a passzív vevők helyett)

5b) Nagyértékű upsellek révén megnöveljük az egyidejű, illetve azonnali vásárlás értékét ( a kis kosárérték helyett)

5c) A befolyó pénzből brutális hirdetési volument és minőséget finanszírozunk könnyedén és rengeteg új vevőt szerzünk (a túl kevés új vevő helyett)

ezért

6.) A megnövekedett forgalom erőforrás felesleget hoz létre, és ezzel képessé teszi céget (a küszködés és erőforrás hiány helyett)

ezért

7.) A létrejövő kapacitással kimagasló ügyfélgondozást és újravásárlás ösztönző rendszereket hozunk létre (az elenyésző ügyfélgondozás, elenyésző újravásárlásra ösztönzés helyett)

ezért

8.) A vevők jelentős része törzsvevővé konvertál és ezzel tiszta, szinte költségmentes profitot termel, mégpedig óriási volumenben!


Mondani könnyű. Megcsinálni nehezebb.