FONTOS! - Ez nem játék!

Az automatizálás a rendszer- és folyamatszemlélet és megfelelő automatizálási eszközök rutinszerű alkalmazásának egymástól elválaszthatatlan egysége. A teljes Piaci Dominancia Program a világ leghaladóbb automatizálási szemléletét és eszközeit alkalmazza.

Ne feledje ez a három nélkülözhetetlen oszlop egyike.

Ha ez nincs rendben SEMMI sincs rendben.

Az automatizálás nem LUXUS,  hanem követelmény Nem csak többszörös bevételt, de az ÉLETÉT is visszakaphatja!

A modern marketing LEHETETLEN automatizálás nélkül. Pont.

Sokan mondják hogy: Így teljesen elszemélytelenedik az üzlet.

NEM! Pont fordítva. A GÉP egyrészt tanul, megismeri az ügyfelét és személyre szabottan szolgálja ki, akár a viselkedésére reagálva, akár a tőle bekért információk alapján. Másrészt a GÉP nem szünteti meg a személyes kommunikációt csak vezérli azt. Összehangolja az e-mailes, sms, telefonos és személyes kommunikációs elemeket és mindegyiket akkor veszi elő amikor szükséges. Ezt hívjuk több csatornás kommunikációnak. A GÉP szól Önnek, vagy a megfelelő munkatársának, hogy kit és mivel kell felhívni, meglátogatni, ha kell sms-t ír, értesíti a postázót, stb…

A megfelelően automatizált cégeknél az ügyfél élménye pont az, hogy rendkívül személyesen, gyorsan és törödően szolgálják ki.

Mint már mondtam, most újra mondom: Az automatizálás a modern marketingnek nem csupán egy lehetősége, hanem szükségszerűsége.

Mondom másként: Automatizálás nélkül NINCS ESÉLYE!

Gondoljon csak bele: Személyre szabottan kell egyidejűleg több ezer, több tízezer ügyféllel bánnia, ahol az ügyfél legtöbbször azonnal, de legkésőbb egy napon belül meg akarja oldani a problémáját.

Három egyszerű ok, amiért az automatizálást NEM érdemes halogatni:

1) Automatizálás nélkül gigantikusak az értékesítés veszteségei, az egyedi, személyre szabott marketing pedig lehetetlen.

Még a legprofibb értékesítési rendszer is elképesztő veszteségekkel működik.

Azoknak a jelöltszerzési és lezárási koncepcióknak az alkalmazása nélkül, amelyeket az önműködő értékesítés lehetővé tesz, Ön indokolatlanul SOK vevőt veszít a hirdetéseinél, a weboldalán, a hírlevelében, az ügyféllistáján, a rendezvényein, és valójában MINDEN kommunikációs / konverziós ponton.

A vevői már ott voltak a vállalkozása vödrében, de mire hazaért velük, a lyukakon elfolytak. Az extra forgalom, amit keres, már ott van az üzletében, csak meg kell engednie, hogy egy automatizált rendszer úgymond lehajoljon érte.

2) Automatizálás nélkül egyre nehezebb egyáltalán lezárni egy üzletet.

A vevők vásárlási szokásainak változása, a konkurensek számának és kommunikációjuk intenzitásának növekedése folytán a vevők megnyerésének pontja egyre jobban távolodik magának a konkrét értékesítésnek a pillanatától és helyétől.

Ez azt jelenti, hogy a hosszú távú ügyfélkapcsolatok, a befektetés, a bizalomépítés, az akár hosszú időeltéréssel megjelenő vásárlási szándék felismerése és azonnali kihasználása olyan tényezői a modern értékesítésnek, amelyek csakis célratörő, de önműködő rendszerekkel oldhatóak meg.

3) Automatizálás nélkül lehetetlen megfelelni a vállalkozáson belül megjelenő ismétlődő feladatok tömegének.

Észrevette, hogy Önt és a legértékesebb alkalmazottjait egyaránt túlterheli a hagyományos vállalkozói modell?

Pont azok, akiknek az ideje a legtöbbe kerül képesek a legkevésbé az igazán profittermelő munkára összpontosítani, mert az ügymenet, az értékesítés és marketing visszatérő feladatai felemésztik az energiájukat és idejüket.

Nincs már elege abból, hogy Önre és a legnagyobb költséget jelentő munkatársaira hárul az összes olyan sziszifuszi feladat, amelyeket - részben vagy egészében - akár egy automatizmus is kiválóan elvégezhetne?